Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

 

Přišlo Vám jiné zboží, než jste si objednali? Bylo zboží poškozené nebo nějakým způsobem znehodnocené?

V tomto případě máte nárok na reklamaci. Napište nám prosím, co nejdříve na info@nicopods.cz a celou záležitost společně vyřešíme.

 

Vybraný produkt je pro Vás příliš silný nebo Vás neoslovila zakoupená příchuť?

Neotevřené a nepoškozené zboží můžete do 14-ti dnů vrátit nebo vyměnit za jiné. Peníze za vrácené zboží vracíme zákazníkovi na účet, a to nejdéle do 3 pracovních dnů.

 

Rychlá a jednoduchá reklamace

Nově jsme spustili reklamačního asistenta u společnosti Zásilkovna. Výhodou je hlavně rychlost vyřízení reklamace bez složitého vyplňování reklamačních formulářů. Tato služba je pro naše zákazníky zdarma. Osmimístný kód pro vrácení zásilek k nám je 91031433. Kód sdělte personálu na podacím místě Zásilkovny.

V případě vrácení zboží přiložte prosím do zásilky dopis se seznamem vraceného zboží a číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů či nejasností pište prosím na info@nicopods.cz nebo volejte na +420 775 352 837 (PO-PÁ: 10:00 - 18:00).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení